poniedziałek, 14 grudnia 2015

jumpsuit










14 komentarzy:

  1. naprawdę świetny kombinezon ! muszę się w jakiś zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo w moim stylu. Elegancko i klasycznie. Torba ma świetny kolor, ostatnio ten kolor coraz bardziej chodzi mi po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, lekko nonszalancko, na ludzie ale elegancja zachowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie, uwielbiam takie eleganckie zestawy ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% kobiecości, elegancji i lekkiego pazura. Super!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham eleganckie zestawy u mnie też takie znajdziesz. Zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny, totalnie w moim stylu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. choć sama nie przepadam za czarnym kolorek ten kombinezon bardzo mi się podoba:) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepradam za kolorowymi torebkami ale ta do mnie przemawia ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zestawy, w ktorych stawia się tylko na jeden wyraźny akcent kolorystyczny- Twój zestaw wlasnie takim jest ! ta torebka super urozmaica tutaj całość, sprawia, że coś fajnego się dzieje :)
    Kombinzeon również bardzo mi się podoba, tez mi się marzyh z dlugimi nogawkami, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego grrrr A
    A Ty swoj gdzie kupilas ? :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Reklama klikniknięta :) :*
    Dzięki za kliki u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mój styl alee naprawde świetna stylizacja<3


    www.neverwithoutglasses.blogspot.com zapraszam po trochę nowości

    OdpowiedzUsuń