środa, 8 lipca 2015

wenus

Wakacje dla niektórych z nas trwają już od jakiegoś czasu. Zawsze to w tym okresie, przynajmniej ja, znajduję więcej czasu na czytanie książek. Może kilka z was ma podobnie i szuka dobrej, lekkiej i ZABAWNEJ książki. Z całego serca polecam wam "Wenus bez futra" Saszy Różyckiej



Książka jest o dość nietypowej tematyce, mianowicie o striptizerkach. Autorka, która sama pracuję w tym zawodzie, opisuję jak to wszystko wygląda obalając przy tym setki stereotypów. Książkę kupiłam z jednego powodu - byłam po prostu ciekawa jak wygląda ten zawód. Książka zaspokoiła moją ciekawość pod każdym względem. Jeśli tak samo jak ja jesteś ciekawa jak wygląda ten zawód KUP JĄ i przeczytaj. Obiecuję, że pod czas czytania będziesz śmiać się głośno i pochłoniesz książkę jednym tchem. 



6 komentarzy:

  1. No ciekawe, ciekawe. Mam wrażenie, że wiedza na temat tego zawodu raczej mi się nie przyda, ale z ciekawości mogłabym przeczytać.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam trochę na temat tej książki:) myślę, że w wolnej chwili również po nią sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam wcześniej o tej książce ;)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie tą książką :D chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń