sobota, 18 lipca 2015

fruits



Jesteś miłośniczką koktajli ? Jeśli tak to musisz spróbować tego koktajlu !
Zaspokoi twoją chęć na słodkie w 100% ! Koktajl jest bardzo gęsty i sycący ! W lato uwielbiam spożywać owoce właśnie w takiej postaci ! Można traktować to jako lekkie śniadanie lub przekąskę. 


 Do przygotowania potrzebujemy: 
- 3 garście jagód ( u mnie mrożone )
- banana 
- nektarynkę 
- brzoskwinie 
- jabłko 
- odrobina soku z cytryny 
Owoce obieramy, kroimy na małe kawałki i traktujemy blenderem ! 



14 komentarzy:

  1. Ale pychotka !!!! :-)
    Dziękuję za obserwacje, również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mnie naszła ochota na taką bombę witaminową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję ten przepis ;)
    Zapraszam do mnie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeej same pyszności- kurczę a ja zawsze mam takiego lania, by sobie taki koktajl przygotować grrrrr :/ może jutro coś spróbuję, na pogodę za oknem, będzie na pewno idealny :)

    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmyyyy to musi być pyszne! :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajle na upał IDEALNE <3
    Pozdrawiam :)
    kllaudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;> super jest ten twoj blog , dlatego nominowalam ciebie do Liebster Blog Award , wiecej szczegolow tutaj -> laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przepysznie!
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam 😍😍😍 zapraszam do mnie 😀 http://siotrysiostrzyczki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koktajle, ślinka leci :)

    Marcelline,
    http://maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń